Udgivelses Dato: 5. maj 2015

ISBN: 9788702205503

Pris: 329,50 kr.

Sider: 360

Genre: Nordisk litteratur

FORLAGETS FORFATTER-PROFIL:
En fængslende, spirituel beretning om en indre og ydre rejse, der fører fra opløsning og resignation til tilgivelse og frihed. Da den succesfulde spirituelle lærer og forfatter Sonia Choquette inden for en kort periode pludselig mister både sin bror og sin far, bliver svigtet af kollegaer og hendes ægteskab går i stykker, falder hendes liv fra hinanden. På kanten af et sammenbrud får hun en kraftig intuitiv tilskyndelse til at gå Caminoen – den ældgamle spirituelle praksis at tage på pilgrimsvandring – en tur på over 800 km, der strækker sig over Pyrenæerne i Frankrig til Santiago de Compostela i Spanien.

Vejen hjem er hendes betagende, personlige beretning om sin til tider barske tur på vej tilbage til sig selv og til sand healing, tilgivelse og frihed. Samtidig er bogen utroligt opløftende og munter at læse, fordi hun hudløst ærligt fortæller om sine strabadser og ikke altid så spirituelle tanker. Med sit levende sprog tager hun os med både på sin indre og ydre rejse. Vi kommer helt tæt på alt fra hendes indre dialoger, erkendelser og vigtige møder med andre pilgrimme til hendes smertende fødder og uventede øjeblikke fyldt med spirituelle velsignelser, humor, skønhed og dyb indsigt.

Vejen hjem er både inspirerende og hjerteåbnende læsning, og selv om Sonia Choquettes pilgrimsvandring er unik, er de ting, hun lærer, universelle og vedrører os alle – de handler om at se vores egne skyggesider i øjnene, ære vores højeste selv, værne om relationerne til andre – og vigtigheden af at kunne tilgive. Sonia Choquette har en ph.d. i metafysik fra American Institute of Holistic Theology og er i øvrigt uddannet på University of Denver og Sorbonne i Paris. Hun er et veletableret navn i sit hjemland, USA, hvor hun fungerer som spirituel lærer, healer og forfatter, og hun har desuden sit eget ugentlige radioprogram.

Sonia Choquette har skrevet 19 bøger, der er blevet solgt verden over – flere af dem er også udkommet på dansk. Hun har hele sit liv haft psykiske evner og været i stand til både at se og kommunikere med den åndelige verden.

Læs mere på:
  soniachoquette.com

SE OGSÅ